Apple ME186ZM/A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple ME186ZM/A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

MikeVos 13-04-2015
Geschreven voor: Apple ME186ZM/A

Ik gebruikte eerste In-Ear`s van Sennheiser, maar daar had ik constant problemen met kabels die kapot gingen en het geluid was nogal vlak. In mijn zoektocht naar goede In-Ear`s van onder de €100 zag ik deze Apple In-Ear`s maar ik las zoveel verschillende reviews. De standaard oordopjes die je bij een iPhone krijgt zijn goed, dus heb ik de gok genomen. Vanaf het eerste moment geen spijt van gehad. Ze sluiten goed af en het geluid is fantastisch. Met de equalizer op je telefoon weet je deze oordopjes optimaal te benutten naar je eigen muzieksmaak, want ze kunnen iedere stijl prima aan. Voor de medium audiofiel zijn dit de perfecte oordopjes.

RealKeurig 31-10-2014
Geschreven voor: Apple ME186ZM/A

Waar zijn de lage tonen? Vooral hoge tonen en geen bass. Het klinkt veel te blikkerig.

Door de zachte kussentjes blijven ze goed in mijn oren zitten.
Dat weer wel. Klinkt als de luidsprekers van mijn iPad Air, maar dan met nog minder laag. Niet kopen dus.

In plaats van € 79 euro heb ik ze gekocht voor € 30. Koopje dacht ik. Nee gewoon € 30 te veel.

De standaard oordopjes van de iPhone 6 klinken veel beter. Helaas blijven deze niet in mijn oren zitten. Bij sommige mensen zitten ze als gegoten, maar bij mij vallen ze er spontaan uit. Daarom ben ik opzoek gegaan naar een alternatief.

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Ik heb de Apple in Ear koptelefoon pas een paar dagen. Toch is duurzaamheid een verplicht invulveld bij een review. Duurzaamheid heb ik een 5 gegeven, want anders wordt de totaalscore hoger dan een 5,3 en dat zou ik niet juist vinden. Ik schrijf een review, omdat ik mensen vooral wil waarschuwen deze oordopjes niet te kopen.